Kutuların üzerinde, 25 derece altında serin ve kuru yerde yazsa da yaz aylarında oda sıcaklığı 26.5-27 civarı seyrettiği için haliyle ilaçlarda bozulma olur mu diye endişe ediyorum. Buzdolabına koyulmaması gerektiği ibaresi de ayrıca yer alıyor. Bugün demir vitaminini kullanırken her zamankinden biraz daha koyu gibi geldi ama emin olamadım. Mevzu bahis bebeklerimiz olunca danışmak istedim. Siz ilaçları nasıl muhafaza ediyorsunuz?