ikincibirsans Kızlar 1800 gram 42 cm sizce nasıl ? Ben biraz tombik olsun istiyorum ilk bebeğim çok zayıftı çok zorlandım sizde durumlar nasıl ekstra kilo alması için ne yapmalıyım ?
greybrde ikincibirsans 32. Haftada 1850 idi bebeğim. Bence kilolu doğurmak önemli değil neticede onu çıkarması var birde 🤣🫢 önemli olan doğumdan sonra emzire bilmek sütüm yaraması vs
nursenasu27 ikincibirsans 31 hafta 1900 küsür demişti geçen pazartesi kilosu vs iyi dedi yani ne tür sorunlar yaşadınız ilk gebeliğim çünkü benim