Hanımlar merhaba,
Bugün 37+5 olduk bebek baş aşağı pozisyonda ancak Oksiput posterior pozisyondaymış. Yani bebeğin yüzü karnıma dönükmüş. Böyle olunca da bebek kanala girmiyor ve şiddetli sancı ve ağrı yapıyor. Eğer haftaya pazartesine kadar düzelmezse doktor pazartesi sabah aç gel sezeryana alacağım dedi. Benim gibi olan var mı? Düzelmesi için ne yapabilirim? Sezeryan hiç istemiyordum korkuyorum. 😪