Merhabalar arkadaşlar. 4 aydır gebelik düşünüyoruz ama düşündüğümüzden beri ara kanama yaşıyorum adet kanaması gibi. Yumurtlama haftamda tekrar başladı bu kanama bugün doktora gittim doktor bu kanamayı adet olarak kabul etti hormon testi için kan verdim. çünkü adet gibi yoğun bi kanama yaşıyorum. Benim gibi olan var mı ? Sinirlerim çok bozuk adetim gebelik düşünmeden önce düzenliydi