ynzl nebakiyonkomikmi ben almadım ama o an lazım olursa Hipp Organik Combiotic aldırmayı planlıyorum. Anne sütüne çok yakınmış diye okudum 🌸
Gmzexx nebakiyonkomikmi ilk oğlumda aptamil aldım sürekli şuan aptamil almak istemiyorum bende karar veremedim hangisini alayım aklım da hip var ama bakalım
aksoy005 nebakiyonkomikmi goldengoat aldım bebeğime aptamil ama Bebelac hiçbiri yaramadı sonra bu mama ile karşılaştım çok şükür iyi geldi anne sütüne en yakın diye geçiyordu keçi sütlü (not; oğlum yarık damak olduğu için ememedi o yüzden mama ile büyüdü )
Basakparlar nebakiyonkomikmi hipp aldım gaz yapmama özelliği var mamanın şuan kullanıyorum gaz sorunumuz yok
bestielady Ben evolvia aldım 2 numara ama çocuğum beğenmedi bazıları hipp anne sütüne en yakın diyordu ama kilo az aldırıyor demişlerdi ben de emin olamamıştım
nebakiyonkomikmi ynzl evet bende öyle duydum Ne olur ne olmaz dursun küçük bı paket istiyorum alayım bı tane dedim
Gmzexx nebakiyonkomikmi bence hipi kullanın eğer çocuğu rahatsız etmez ise devam edersiniz ederse mamayı ozman değiştirirsiniz ama siz bilirsiniz
aksoy005 Mertmirzamm valla bı ayda 950 Gr almıştı doktorumuz hangi mamayı kullandiysan devam değiştirme demişti
2girls1boymom nebakiyonkomikmi hastaneden bize bebelac gold önerdiler gaz ve kabızlık sorunu yaşamadık çok şükür. Doktorumuz kesinlikle keçi sütlü olan mamalardan uzak durmamız gerektiğini söyledi
tonymontana nebakiyonkomikmi kizim dogdugunda doktorunun onerisiyle aptamil kullandik 3 ay gayet iyiydi 3. ayda red yasayinca sma ya gectik ikiside iyi