Fatmayazar- Ben hep alıyorum çiftlikten gelen sütü. Market sütlerine güvenmiyorum. Güzel yoğurt çıkmıyor. Ama içmek için ada markası var organic, sek de iyi olunalım içmek için kullanabilirsiniz. Ben süt içmediğim için sadece yoğurt mayalıyorum o yüzden alıyorum çiğ. Sadece çiğ süt pastorize edilmediği için çok dikkat ederek ayarında kaynatmak gerekiyor.