Eyllullu Kızlar 24 haftalık hamileyim, normalde hacettepede basladim orda takipliydim, orda da belli bir haftanın üstünü almıyorlar takibe başında gitmeniz gerekiyor. Bilkentte öyle bir durum var mı acaba? Sonradan bilkente geçen oldu mu?
Senacanblt_ Eyllullu benim eltim etlik sehir hastanesinde takipliydi son haftalarini bilkente gitti ve orada dogum yaptı