ozlemdunmazzz ilk kez bebeği görmeye gidicez yarın ilk ultrason muayenesi alttan mı bakılıyor bilginiz var mı kızlar
Kikiriki ozlemdunmazzz benim alttan bakmışlardı betam 4000 lerdeydi ama alttan baktılar 7. Haftaya kadar
Nibozog ozlemdunmazzz karından görünmezse alttan bakar canım. 4+4 te karından görünmüştü benim. Beta değerin kaç şu an?
Leontiine ozlemdunmazzz karından görünmediğinde vajinal bakıyor canım. O da betana bağlı. Benim 5. Haftada vajinal ultrason ile kese göründü. 6. Haftada karından kalp atışını duyduk