Yavuzzynpmhra Kızlar 28+3 haftalık bebişim. 1440 gram 34 cm dedi dr. Normal dedi ama benim hep bir acabam oluyor😅 sizde durumlar nasıl ne kadar bebişleriniz?
Bumah Yavuzzynpmhra aa gununuz ayni bende yarin gidicem en son 23 haftalikken gitmistim baya merakli ve heyecanliyim
deryakrgz Yavuzzynpmhra 29+3 de gitmiştim 1506 gramdı 41 cmdi sizinki gayet iyi acabalar olmasın hayatınızda 🤗
Bumah Yavuzzynpmhra iyi Allaha şükür cok bi sikintim yok yani degisiyo aslinda gun gunu tutmuyo bazi gun bi yerim agriyosa sonea duzeliyo yorucu olmaya basladi son 2 gundur migdem asiri yaniyo agzimda hep bi aci tat var bunun disinda bi sikintim yok sizin nasil geciyo
Yavuzzynpmhra Bumah benimde çok şükür yok diyebilirim sadcee karnım çok büyüdü eğilip kalkarken çocuklarla ilgilenirken zorlanıyorum. Ama geçicek her zorluklarjmız inşallah 🤗 muayneniz iyidir inş
Bumah Yavuzzynpmhra iyi şükürler olsun ki dun gittik ama goremedik yuzunu kapatmisti hicde acmadi 😀 hersey yolunda dun bide terenoz oldum kolum aşırı agriyo oda 2 3 gune gecer sizin bitti mi asilar
Yavuzzynpmhra deryakrgz ama 34 cm dedi o biraz canımı sıktı da anormallik olda dr söylerdi dimi. Maşallah sizinde yavrunuza🥹😍
deryakrgz Yavuzzynpmhra tabiki de söylerdi. Genetikte olabilir ama eşiniz ve siz kısa boyluysanız. Benim eşim 172 ben 167 🤗
Elilar2225 Kızlar 27-28haftada sizde de vajinada ağrı oluyor mu? Bebek aşağıda diye düşünüyorum ama göğsümün altında da hareketleri var yarın randevum var ama çok tedirginim
Bumah Elilar2225 oraya dogru vuruyodur bende bu 22 23 lerde oldu sonradan gecti cok kotu bisey ya Allah yardimcin olsun
Annekuzusu123 Elilar2225 28+5 evet var hatta içerden bıçak batırıyorlar gibi oluyor ama enfeksiyondanmış
Yavuzzynpmhra Bumah benimkide yüzünü sadece detaylıda gösterdi birdaha görmedim😃. Tetanozun tek dozunu oldum, son doğumumu yapalı 2 yıl olacak çünkü
Elilar2225 Bumah çok teşekkür ederim vursun aslında katlanırım ama yeter ki doğum kanalına filan girmesin😢
deryakrgz Elilar2225 o bende de oluyor ama herkeste oluyor mu bilmiyorum. Benim sağ böbreğimde büyüme var doktorum ondanda kaynaklanıyor olabilir dedi.
Elilar2225 deryakrgz aa bende de önceki hamileliğimde oldu büyüme şimdi de şüphelendim zaten herhalde ondan kaynaklı 🥺
deryakrgz Elilar2225 benim ilk gebelik. Doktor öyle diyince endişelendim tedirgin oldum. Bebeğiniz erkek miydi 🙄