Ebru0 athena1 Çarşamba günü kalp atışını duymaya gidicez. Kan tahlili istemişti doktorum onada bakacak
lux38 athena1 adetim 5 gün gecikince beta 1000 çıkmıştı canm 6+4 iken keseyi ve bebeği gördüm kalp atışını duydum karından bidaha ki kontrole 5 hafta sonra gel dedi
Oz26 athena1 beta hcg değerine kendimiz mi bakıyoruz doktor bana kan tahlili yapmadı.bugün 6+5 teyim 2. Kez bugün gittim doktora
ozlem7090 athena1 adetim 5 gün gecikince birde testte pozitif görünce kan tahlili yaptırdım canım 1689 çıktı , emin olmak istedim 2 gün sonra tekrar kan baktırdım bu kez 4217 çıktı . Zaten ertesi gün de dr a gittim ve ultrasonda keseyi gördük 5+4 üz şu an 🌸
Nazlii59 Beta takibine gerek duymadı doktorum ama 208 ile öğrendim kuzum. 3. Kontrole gidiyorum şu an yarım saat sonra kontrolümüz var kalp atışını duyacağız inşallah 7+3 üz şu an :)
Nazlii59 Aleynay14 bugün sadece görsel olarak gösterdi canım 10 güne tekrar kontrole gel o zaman sesi dinleticem dedi ay çok değişik bir duygu yaa
fleease Adetim 3 gün gecikmişti test yaptırdım betam 2500 çıkmıştı, 2 gün sonra 4781, 1 gün sonra tam 5 haftalıkken 6471 çıktı ve kese göründü. Tam 6 da kalp atışı duyuldu, bugün 6+4 olduk.
kbrkkk athena1 son adet 19 hazirandı beta bugün 303 çıktı çok şükür 10 gün sonra ilk kontrole gel dedi doktorumuz heyecanla bekliyoruz 🤗
nuraymommy athena1 canım yarın tam 8 haftalık oluyoruz kalp atışını da ultrason da gördük hiçbir sorun gözükmedi 🥹🤍
melisaemirhan Son adetim 20 haziran, 17 temmuz perşembe günü beta verdim 500 ile öğrendim ilk bugün ise ultrasonda gözüktü kese 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi doktor🥹
tugceenur melisaemirhan Benimde aynı son adet tarihim 21 haziran 24 temmuzda 3192 çıktı beta kese göründü 5 haftallikken:)
Moz athena1 sat 24 haziran betam dün 744 tü.Kese için gitmedik henüz.İnşallah her şey sağlıkla ilerleyecek
melisaemirhan tugceenur 5 ağustosta kalp atışını duymaya gideceğim bakalım güzel haberlerle dönerim inşallah 🥹