Dygus
:(( benim şekerim olduğu için zaten aylardır protein tüketiyorum
Sabah 3 yumurta, peynir, avocado , ceviz gibi şeyler
Öğlen mesela ya somon ya kırmızı et tüketiyorum
Akşam da kırmızı et vs şeyler yiyorum yanında salata bazen çok az tam bugday makarna
Kefir vs vs şeyler
Yani artık gerçekten bu beslenme düzeni canımı sıkıyor:( ama yine de karin çevresi geri
Dediğim gibi tabi ki iyi beslenmeliyiz ama plasental bir sıkıntı var yada tam olcum yapilamiyor :( umarım ölçüm yapilamiyordur