Merhaba Zeynep inci, Bilge ya da Gülce düşünüyorum.Yorumlarinizi bekliyorum.
nalannlc Zeynep inci çok güzel bence çok zarif bi isim
Benim kızım olursa Gülnihal koyacagım çok güzel bence 😍
Gülnihal de güzel bir isim🥰 Gül ile başlayan isimlerin enerjisi yüksek geliyor bana