eylusko Arkadaşlar merhaba Şu an 5+1 haftalık hamileyim. yarına randevu aldım. Sizce erken mi ?gitmeli miyim yoksa bir hafta daha mı evde beklemelimiyim . Siz ne yapardınız
Edizhr eylusko çok erken bence 8 haftalık gidin iptal edebilirsin randevuyu erken haftada gidince çok belirsizlik oluyo yinede sen bilirsin
hhb53 eylusko ben 6+2 de gittim kalp atısı her seyı gordum. Erken gitmeye gerek yok gene cagıracaklar cunku
Leontiine eylusko 5 haftalıkken kese göründü. 6. Haftada kalp atışını duydum. Tercih sizin kimisi beklemek istiyor
smoms Bence 7 haftalıkken gidin , bazen kese gözükmeyebiliyor belki gittiğinizde kalp atışıda duyarsınız
ylnydgd Ben olsam giderim ki tam 5te gittim. Keseyi görürsünüz ve dış gebelik ihtimalini elemiş olursunuz. %1 gibi bi gerçekleşme oranı olsa da riskli bir durum. 10 gün sonra tekrar çağırır gider kalp atışı duyarsınız 🙏
ynzl eylusko eğer bir rahatsızlık hissetmiyorsanız ve folik asit de zaten kullanıyorsanız bence 1 hafta daha bekleyin bence
pembeayakkabilikiz eylusko bende 4+6 haftalık hamıleyım bana da erken gelıyor 7 haftalık gıtcegım net bellı olsun dıye dıger türlü gözükmese kalp sesı duyulmasa strese gırerım ben bı daha ki randevuya kadar.
Accountant eylusko 5+3 te gittim karından göremedi vajinal muayene yapınca ufacık keseyi görmüştük şimdiki aklım olsa beklerdim 6. 7. Haftada giderdim boşuna vajinal muayene olmazdım
Alya05 eylusko gidersin keseyi görürsün kanama alanı varsa ilaç yazar Bi sorun yoksada der 10 gün sonra kalp atışı iiçn gel
eylusko zeyka böyle adet olacakmışım gibi agri oluyor ama kısa sürüyor. Bugün doktora sormayı unuttum 😊