Srp53 ben de İncia bebek yağı aldım losyonu yok diye elime sürdüm yumuşacık yaptı ve mis gibi kokuyor ama ilk aylarda yağ kullanmayın diyorlar doğru düzgün losyon bulamadım açıkçası madura iyi diyorlardı ama almadım onu da bilmiyorum doğumdan sonra belki