Senayerva Dış gebelik yaşayanlar belirtileriniz neydi 6haftalık hamileyim karından ultrason ile kese görünmedi dış gebelik geçirenler belirtileriniz neydi?
bebekteyaparimkariyerde Senayerva belirti olmaz gebelik belirtilerinin aynısıyla karşılaşırsın fakat bir hafta daha bekle tekrar baksın daha Altan’da muayene etsin daha erken.bta hcg değerindeki artış normalmiymiş.
Deletedmom231 Senayerva Canım dış gebelik olduğunu anlayamıyorsun belirtisi Yok normal hamilelik gibi yaşıyorsun benim ablam geçirdi gayet normaldi sonradan baktılar Bebek tüplerde döllenmiş mecbur düşük yaptırdı doktoru
bebekteyaparimkariyerde Senayerva artış normal ilerliyor ise birkaç gün daha bekle başka bir doktora daha görün güZelim
Sebahat42 Cnm bende gecırdım dış gebelık tek anlıyacagın şey beta degerı normal yükselmıyo az yükselıyo
Deletedmom421 Beta değeri az yukselir. Sürekli karın ağrısı karında gaz varmış gibi sancılar olur hatta bazen dayanılmaz hal alır. birde hafif lekelenme olabilir Benim başıma bunlar geldi 2gün ağrı cektım sonra tam kesildi dedim 2gün boyunca olmadı ertesi günü hastaneye gidicektim kendimi ameliyat masasında buldum iç kanama geçirmişim maalesef 😔