Eco111 canım beta değerin 61 ne güzel maşallah ben de 30 la öğrenmiştim 😂 iki güne bir kan ver aynı verdiğin yerde iki katı artış olması lazım bir hafta sonra da randevu al doktorsan keseyi görürsün insallah ben öyle yapmıştım çünkü şuan çok yeni daha sanırım 2 3 haftalıktır bana hemşire 30 değerle 2 haftalık daha çok yeni demişti 😍😍