Balkuv merhaba ben de sizin gibiydim hatta bu yüzden iki üç sene bebek düşünmedim çok korkuyordum. Benim panik atağım klostrofobiden kaynaklanıyor ya da kendimi bağlı hissettiğimde falan sezaryrnin o önündeki örtüden bile içim sıkılır gibi geliyordu. Ama inanın hiç bişey olmuyor yanında birsürü doktor anestezi uzmanı hemsire hepsi insanı çok rahatlatıyor dilerseniz genel anestezi seçeneği var. Zaten düşük dozda sakinleştirici veriyorlar. Ben hemsireye dedim ki lütfen şimdi beni tamamen uyutun korkuyorum nefesim daralacak diye dedi ki bebeğini bir gör eğer istersen ondan sonra hemen yaparız ama bu anı kaçırma dedi tamam dedim zaten bebeğimi gördüm hiç bişey aklıma bile gelmedi heyecandan çok güzel bi duygu dua edin ve sadece bebeğinizi göreceğiniz ana odaklanın özellikle neşrah okuyun.sonra istemedim tekrar uyutulmak. Zaten çok uzun sürmüyor düşünün yatmamla bebeğin çıkması 15 dk falandı sonra bebeği götürdüler dikişler bitti beni de çıkardılar taş çatlasa bir saat sürüyor ekstra bi sıkıntı olmadığı sürece.