Merhaba kızlar. 2019 Ekim doğumlu bir kızım var. Şimd ikinciye hamileyim. Bu sene anasınıfına gitti ama bazı zorlukları oldu belli dönemlerde okula gitmek istemedi. Şimdi birinci sınıfa gidebiliyor ama ben emin değilim acaba 1 yıl daha anaokuluna mı gitse diyorum. Hem yıl sonu doğumlu olduğu için ocakta doğan çocukla aralarında baya fark olacak hem de ikinci dönemden sonra kardeşi doğacak. 1. Sınıfta zaten yükü ağır olacak ne yapmam gerektiği konusunda çok kararsızım. O yüzden bi pedagogdan yardım almak istiyoruz. Var mıdır öneriniz memnun kaldığınız birisi. Bir de şöyle bi durum var eşimle ikimiz de çalıştığımız için akşam 6dan sonra falan gidebilirsek daha iyi olur