_Gubo Dünden beri belimden kalçama doğru vuran bi ağrım var ikinci gebeliğim ama ilkinde böyle bir şey yaşamadım o yüzden bilmiyorum sancı olabilir mi uzanınca ağrı geçiyor ama otururken yada ayakta batma oluyor yürümekte zorluk çekiyorum
Anonim3400 _Gubo uzanınca geçiyosa doğum sancısı değildir düzenli aralıklarla gelirse ve hiç geçmezse doğum sancısı oluyo
_Gubo CansuAB gittim bebek ağırlaştığı için olabilir dedi doktor sezeryan günü alıp çıktım sonra geçti zaten