Bebivekedi Kızlar ben zayıf hamile kaldım 48 ile şimdi 20.haftada 52 oldum 4 kilo normal mi benim gibi zayıf hanımlar ne durumda merak ediyorum
Srfblt Bebivekedi gayet iyi o haftalarda bende 4-5 kilo almıştım :) şuan 34+2 oldum 9 ’a çıktı aldığım kilo 🤭son zamanlar hızlı alınıyor yemesenizde ben hep aynı düzende yiyorum mesela hiç abartmadım hamileyim diye ona rağmen gökten kilo yağıyor 🤣🤣🤣🤣
Busrabzkrt Bebivekedi 76 kilo ile hamile kaldım 35. Haftadayız 83 kiloyum taş çatlasın 85 kilo ile kapatırım diye düşünüyorum
Srfblt Bebivekedi yemediğim halde alıyorum ben gerçekten 🤣🤣🤣 hani hamile değilken ne yiyorsam aynı şekilde yiyorum hiç iştah artışı olmadı bende ona rağmen geliyor kilolar 🤭
Ozgemlym Meral_63 bende 16 haftayım yarı. kg sürekli gidip geliyor bende ben tuvaletle bağlantısı olduğunu düşünüyorum benim kabızlık sorunum olduğu için tabi 😊