18+3 haftalık hamileyim idrarim gelince gitmezsem yada gittikten sonra bir damla iç camasirimda ıslaklık oluyor bide beyaz akışkan akıntım var bazen geliyor günde bir iki defa kasiklarimda ağrı oluyor ben acilden gitmiştim 17.haftamda o zaman hiç muayne bile etmedi doktor normal diyip gönderdi ona anlatınca bide hep sanki tuvaletim varmış hissi oluyor cumartesi kendi doktoruma randevum var ben bunu nasıl ayırt edicem iç camasirimda iz kalıyor kuruyunca