Hnddmr 30 haftadayım ben de, kendimi uyandığımda sürekli sırt üstü yatarken buluyorum ve sırtım en çok bu pozisyonda rahat ediyor. Doktor muayenesi sırasında hep sırt üstüyüm sonuçta ve bebeğe giden kan akışı da hep bu pozisyonda kontrol ediliyor haliyle, orda sorun olmuyorsa uyurken de olmuyordur diye içimi rahat ettirmeye çalışıyorum :)