merrrvees ben Ben 🙋♀️doktor önemli değil diyor büyük 9/10 cıkıyor kahvaltı yapana tuzlu bişeyler yiyene kadar Baygın baygın dolaşıyorum şimdi 20 haftaya geldim artık iyiyim yüksek tansıyon sıkıntı imiş düşük olmasını sakıncalı görmedi doktorum. Düşük bile demedi hatta normal dedi😅