Tazeanne56 momysss çıkabilir canım ben geçen aylarda birkaç kez artımedle yaptım negatif çıkmışlardı yani doğru sonuç vermişti hamile değildim ve negatif verdi ben yalanci pozitif verdiğini görmedim yani en azından bana denk gelmedi bi dene istersen
Ftmnur11 momysss test yapmam adeti beklerim.biktim artık test yapmaktan.silik çizgi aramaktan gözlerim ağrıyor 🫠 adet olmazsam yaparım bı tane.1 ağustosta adet olmazsam yaparım inşallah
Ftmnur11 Busezey aynen.ben çok umutlu değilim zaten senelerdir olmuyor yine olmaz eminim.sadece tek farklılık olarak akıntı oldu bu ay o yüzden bı tık umutliydim.belim falan ağrıyor o bi tık ümitde gitti 😂