Eyll-Mla benimde plasentam hala aşağıda perinatoloji takibindeyim normalde sağ altta bi sızı oluyor ama doktora sordum plasenta hiç bi zaman ağrı yapmaz dedi o sızı genelde rahim büyümesiyle alakalı, bu yaşadıklarımızda kasılma magnezyum eksiliğinden oluyor, ama tabi yine git için rahat etsin 🥰 sağlıkla zamanında gelsinler inşallah