rabiayldrm Kızlar kapalı olanı sabah yaptım yok gibiydi çizgi. Akşam baktığımda sanki oluşmuş gibi kurumadır diye düşünüp tekrar yaptım kapağı açık olan sizce var mı Bir de bu test kuruma yapar mı Bata 3 gün var
bebeklik1234 rabiayldrm bu markayla öğrendim hamileliğimi aşırı silik çizgi vardı kan verdim beta 23 çıktı şimdi 30 haftalık olduk demem o ki bayağı hassas bir test düşük değeri bile çıkarıyor