Busra6694 Ben epidural almadım ona birşey diyemem ama suni sancı ile doğum yapmış biriyim. Hiç doğum belirtim yoktu haftam geldiğinde en son doktorum gün verdi o güne kadar gelmezse başlatacağım dedi. Kızçem gelmedi bizde 40+0 başlattık. 8.30 da damardan almaya başladım 13.06 da kucağımdaydi kızım. Bazılarının açılması olmadığı için ve boş yere sancı aldım keşke çekmek yerine direkt sezeryan olsaydım düşüncesinden yada doğumu çok uzun süren ve öyle doğuranlarin deneyimleri genelde korkutuyor insanı, kötü geçtiği gibi güzel de geçebiliyor. Bunun bir örneği benim sadece son yarım saat dayanılmaz agrım oldu onda da açılmam tam oldu çatala alındım öyle çektim bitirdim. Doğumdan sonra kalkıp üzerimi bile kendim giyindim yardım etmek isteyen ablaları geri çevirdim. Çok şükür hemen çok rahat baktım kızıma, herşey yolunda ilerledikten sonra bebişinde gelmeye niyeti yoksa bence şans verilmeli suni sanciya