Ben çikolatalarımı melodiden alıp üzerine hazır tahta figürlerden yapıştırmayı planlıyorum. Çünkü melodinin yaldızlı çikolataları çok lezzetli. İnternetten hazır isimli gelenler bazen çok kötü çıkabiliyor hatırlıyorum kuzenim kullanamamıştı. Hediyelik olarakta çok güzel kalıcı alçıdan evler sipariş ettim. Herkeste hoş kalıcı bir anı olsun istedim. İçine mum yakılanlardan hani 🌺🥰 26. Haftadayız daha ama hazır olsun diyorum hediyelikler.