Zeho kızıkamda dr 37 de bakalım çatıya dedi ama ben istemedim ne kadar Tahmini sonuç verse de doktorumun kendi ağzıyla da söylemesi üzerine en net sonucu doğum anında o sancılar gelmeye başladığında veriyor… o yüzden istememiştim ama 39. Haftada suyu azaldığı için ve ben halaaa normal diye direttiğim için yapmıştı çatı muayenesi🤣🤣🤣 ben Allah cezamı vermesin diyorum başka da bir şey demiyorum 🤣 kötü değil aslında ama aşırı derecede rahat olman ve kendini kasmaman gereken bir durummuş… ben panikli panikli doğrucam diye o muayeneyi olunca başarılı olamadım🤣