anneoluyorumm13 Kızlar ne durumdasınız açılma sancı var mı benimkinin rahatı çok yerinde doğmaya niyeti yok gibi doğumu tetikleyen hareketleri yapmaktan bacaklarım et kesti banamısın demiyor 😊
Melos006a anneoluyorumm13 ben burdayım:( 40+6 sabah yatışım olacak en son cuma günü 1 cm açıklık vardı gelişme oldu mu olmadı mı bilmiyorum suni sancı verecekler olmazsa sezaryene alacaklar şans dileyin 🥲
anneoluyorumm13 Beybimmm benim doktorum da kendi gelmezse pazar günü sezeryan la alalım dedi kendi gelsin diye elimden geleni yapıyorum ama olmuyor
Beybimmm anneoluyorumm13 inşallah gönlünüzce olur hersey. Benim 2.bebegim bide durumum riskli yoksa normal doğumu çok isterdim denemeyi
anneoluyorumm13 Beybimmm doğum şekli bizim elimizde değil ki sağlıklı doğsunlarda önemli olan o 😊 sıcaklardan çok bunaldım sezeryan garanti olsa 38+0 da en geç alın derdim ben sanırım ☺️☺️ siz sabırlısınız
Beybimmm anneoluyorumm13 yok sabırdan değil özel de olsa şu an 5 günlük olurduk . Ama üniversite hastanesinde olacak bazı durumlardan plesanta previa var yapisiklik var 39 da aliniyormus kanama yada su gelmediği sürece mecbur bekliyorum inanın ki
anneoluyorumm13 Beybimmm doğru devlet çok bekletiyor bende devlet hastanesi takipliyim 40+0dan önce sezeryan yapmam dedi bebek 4 kilo oldu almıyor neyse Allahtan 6 gün 😊 hele sizinki bitmiş bile ❤️
anneoluyorumm13 nisaakb ayy gerçekten çok heyecanlı gözün aydınn arkadaşım şimdiden darısı benim başıma ❤️
anneoluyorumm13 nisaakb heyecandan uyumak zor ama bence bugün güzel bir uyku çekip yarına enerji toplamanız lazım yarın herşey çok güzel olacak ❤️❤️❤️
anneoluyorumm13 Melos006a ay herkes 37-38de doğurdu bizimkiler niye böyle yapıyor 😄 zaten hava sıcak geliverselerde yüzümüz gülse 😊😊
nisaakb anneoluyorumm13 hala inanamıyorum şaka gibi geliyor neyse uyuyayım hemen sabah olsun 🥹 iyi geceler kızlar 💕
kubraa_35 39+2 pilates topu ,hurma, ananas ile aşk yaşıyorum. Sabah öğle akşam tepiniyorum sıfır sancı teşekkürler oğlum