Beyzanur2 ben şuan Op. Dr. Özlem Kesiktaş Aydın a gidiyorum canım. Normal düzeyde bir doktor. Nagehan hanım varmış onu çok meth ediyorlar muayene ücreti biraz daha farklı ve randevuları çok yoğun. Ben Başka bir hastaneden geçiş yaptığım için doktor pek fark etmedi benim için.