Asya_Erva34 Merhaba kızlar ikinci gebelikte ilk ne zaman bebeğin hareketlerini veya tekmelerini hissettiniz ?
Minikmercimekk Asya_Erva34 12 haftalık hamileyim. Gaz mı bilmiyorum ama karnımda bir hareketlilik var. Bukadar erken hissedilir mi bilemiyorum. 2. Gebeliğim. Belki de gaz dolanıyor sadece ben bebeğe yoruyorum. Ama genede o his bile güzel 🥰
Asya_Erva34 bahar8 bende 16 haftalığım herkes ikinci de erken hissedersin diyo hissetmeyince de sorun var sanıyorum 😥
bahar8 Asya_Erva34 Herkesin kilosu karın yapısı bebeğin duruşuna göre değişiyor bence belki de biz hissetmiyoruz günün çoğu zamanını uyuyarak geçiriyorlarmış zaten büyüdükçe daha çok hissederiz biliyorsun. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🤍🙏