Ben 1 agustos da doğum yapacağım ve şuan düşündüğüm tek şey bebeğimi insanlardan nasıl koruyacağım
Hasta olur mikrop kapar diye korkuyorum açıkçası
Kimsenin kucağına vermek istemiyorum kimse dokunsun istemiyorum hatta kimse evime gelsin istemiyorum
Kv 9 aydır bir kez arayıp sormadı son 10 günüm kala evime gelip ne zaman doğum gelicez kızımızın doğumuna diyorlar şimdi kızımız oldu benim kızımdı 9 aydır özelliklede onların bebeğime dokunmasını bile istemiyorum hem manevi hem de pis geliyorlar bana
Abartıyor muyum bilmiyorum demin de bu yüzden bebeği yoğun bakımlık olan birini okudum
Anksiyete sebebi oldu bu bana şu an