Bayanlar merhaba
Ben gebeliğimi ilk 12 temmuzda öğrendim ve değerim ; 9,33 dü bana gebelik yok dediler ama inanmak istemedim daha sonra.
14 temmuzda ; 41,33 oldu
16 temmuzda ; 126,7 oldu
17 temmuzda ; 240,6
20 temmuzda ; 736,2
Sizce değerlerim nasıl gidiyor bu konuda bilgisi olan yazabilir mi?
Ve ben 25 Temmuz’da kontrol için doktora gideceğim o zamana kadar kan vermeyi düşünmüyorum perşembe günü veririm diye düşünüyorum değerim kaç olur tahmini böyle giderse ?
sizce kalp atışı veya kese görebilir miyim?