Merhabalar kızlar, aranızda aşılama yaptıran ve sonuç alanlar var mı, ben 14 aylık evliyim Nisan ayında hsg, Mr, ultrason ve eşim spermiogram tüm yapılması gereken testleri yaptık, bende çikolata kisti çıktı 4.5cm doğal yolla denedik olmadı, doktor yumurta takibi yapalım demişti Salı günü gideceğim bana bu süreci anlatır mısınız devlette ( KSS araştırma) inferlite bölümü gittiğim gibi yumurta takibine başlar mı Yoksa diğer aya mı randevu verir, özelde 15.000 tl isteniyor devlette ne kadara yaptırıldı sonuç alındı mı çünkü ben direkt aşılama için başlamak istiyorum yumurta takibi yapılsın istemiyorum bana yardımcı olur musunuz