Esmaa_Nur 2 doğumum da normal oldu üçüncüye hamileyim 2 haftamız kaldı bu da normal görünüyor. Fakat gebe okulunda bu konuya değindiler. Orada anlatılan kadarını yazayım, ilk sezeryandan sonra arada 4 yıl minimum süre olmalıymış ssvd için. Ayrıca ssvd isteyen gebeleri normal poliklinik muayenesine değil perinatoloji muayenesine yönlendiriyorlarmış. Gebe okulunda bir arkadaş 2 yıl aradan sonra tekrar gebe kaldığı ve bunu ssvd istediğini söylediğinde çok düşük bir ihtimal bu ama istersen perinatolojiye yönlendirelim orada kontrollerin sağlansın doktorunun kararıyla kilo alımına da bağlı olarak belki uygun görebilirler, demişti ebe hanım.