Selam kızlar. Dün gece mide batmasıyla uyuyamadım diye bilirim sabaha soğru uyumuşum. Sabah kalkdığımda yoktu ağrı batma. Ama fena bulantı başladı. Tiroid hapımı içtim 1 bardak suyla. 2 dk geçti çıkardım suyu, ardıyca da kahverengi acı su. Rahatladı midem. Uyudum öğlen kakltdım. Gün boyu ara ara midemde batmalar oldu. Ama muz, haşlanmış patates fln yedim bulantı, kusma olmadı. Ateşim ama 37.3 ten inmiyor. Doktoruma söyledim 38 çıkarsa haber verirsin dedi. Ama korkuyorum bebeye biçey olurmu?