Yayalin Merhaba arkadaşlar oksapar iğne vurduktan sonra iğneyi sıkınca iki üç damla çıkıyor iğne ucundan o kadar sıkıyorum ama illa böyle oluyor korkuyorum hepsini enjekte olmuyor diye Benim gibi olan var mı
nazeley Yayalin bir sorun olmuyor canım ben 4.5 aydır kullanıyorum genelde oluyor ama bir sorun yaşamadım
[silindi] Ignenin havasini almadan yapin o zaman doz kaybi olmuyor, o hava kilidi zaten doz kaybi olmamasi icin var ama bazi kisiler o havayi cikartiyor yanlis yapiyor