Gencbirannis Selam kızlar 5 haftaya doğru gidiyoruz ve uzun süre ayakta kalmamaya özen gösteriyorum. Şimdi afedersiniz benim tam şeyde ağrı oluyor hani ince hafif ağrı makat kısmında bide vajina kısmında hafif ağrı oluyor bunlar normal midir yaşayan var mı?
zetabloom Gencbirannis ayy tam benim durumumu yazmıssınız Bende 6+4 şuan Ama 5. Haftamda aynı sizin dediginiz gibi durumlar yaşadım Benimde 2. Gebeligim Acaba diyorum 1. De sezeryan oldugum için mi diye düşündüm Çünkü tam sezeryan yerim agrıyor sızlıyor gibi oluyor Birde dediginiz gibi biraz yorulsam yada yürüyüş yapsam gecesine agrı yaşıyorum sabaha kadar
Madeinpelinn Gencbirannis benim de öyle maalesef en büyük şikayetim hatta bol bol su içmek gerek ama sudan tiksindim asla içemiyorum size tavsiyem bol bol kivi yeyin mide bulantınız başladı mı bilmiyorum ama magnezyum başlayın. Maalesef ben de bu durumdan aşırı muzdaribim
Gencbirannis zetabloom evet canım bende sezeryan oldum şimdi en ufak kıpırtı ağrı hissediliyor o yüzden dinleniyorum bol bol