MasalBeren Tahlilde demir dusuk cikti suana kadar kan ilaci kullanmadim.Doktor dün bana gyno tardyferon 80mg yazdı henüz almadim nasıl bir ilaç kullanilmasi rahatmi🙂
Salmanc MasalBeren ben kullanıyorum 2 aydır ama düşük olduğu için değil beslemesi için folik asitli olan bir ialç kullanıorm adı oligafort fol
Elifsaadet MasalBeren demir ilaçları kabızlık yapıyor, bende demir ve folik asit içeren bir ilaç kullanıyorum, kabızlık yaptığı için iki gün ara veriyordum düzelsin diye, ama üç gündür gece yatmadan kefir içiyorum, kabızlığım düzeldi resmen tavsiye ederim.
Sezenkarademir MasalBeren ben 5. Ayımdan beri devamlı olarak kullanıyorum hatta bu ay kan değerim daha çok düşmüş günde 2 kere kullanmam gerekiyormuş ☺️
Isimbulamadim MasalBeren inanılmaz kabızlık yapan bi ilaç günde 3 lt su içmeme rağmen tuvalete gidecegim diye aklım çıkıyor. Bence Dr. La görüş mümkünse hiç başlamadan degiştirsin.
MasalBeren Salmanc doktor bana çok gerek görmedi nedense kan sonucu iyi gayet dedi demir deposu galiba biraz düşüktü ben istedim bende vitamini ayrı omega 3 kullanıyorum
Duygu0007 Isimbulamadim MasalBeren merhabalar eczanede calıstıgım için size önerim feramat kullanırsanız daha dogru olur. Mide bulantısı kabızlık yapmamakta. Her gün sabah kahvaltıdan yarım saat önce alırsanız daha dogru kullanım sizin için. Aynı zamanda farklı bir ilaç da kullanıyorsanız aynı kullanım şeklinde aç olarak bir almayın ayrı olarak almanızı tavsiye ederim. Gyno kabızlık yapıyor.
Rrraaaiiinnn Aynı ilacın 100 mg ben kullanıyorum 2 hafta oldu basliyali kahvaltı yapıp 1 saat sonra içiyorum sadece tozunu kapsülü acayip büyük yutamam diye 1 saat de sut vb ürün tüketmiyorum şükür kabızlık vb yasamadim herkeste farklı etki yapıyor sanırım ama bu takviye şart herkes kullanıyor artık mecburen
senayck MasalBeren Ben 4.aydan beri kullanıyorum 11-12 arası çıkıyor demir seviyem kabızlık yapmadı sadece dışkı da çok fazla kararma oluyo gece uyanabilirsem aç karna aliyorum uyanamadigim da kahvaltıdan 2saat sonra alıyorum içeriğinde b12 folik asit falanda var gyno ferro şenol kullanıyorum
zeynepbetulonder Ben oligofer fol kullanıyorum, kabızlık şikayeti yaşamadım çok şükür, doktor önerdiyse kullanmalısınız, eğer kabızlık yaparsa ilacı değiştirir zaten doktorunuz
Sevdalinka_30 MasalBeren ben kullanıyorum bu ilaçtan pembe tatlı bir hap ama gece uyumadan önce alıyorum biraz midem hassas benim bulantı yapabilir dedi o yüzden riske atmadım herkes te olmazmış ama ben biraz problemli olduğum için öyle karar verdim
Mutlulukgeldi MasalBeren ben 3. Aydan sonra kullanmya basldim kan degerlerim iyiydi ama doktor yinr kullan dedi doguma kadar vitamin ve kan ilacini kullanacakmisim
MasalBeren Mutlulukgeldi benim doktor kan değerin iyi demir düşük dedi yinede kullan demedi ben istedim normalde doğuma kadar kullanılması gerek degilmi
Dilekcelik MasalBeren canim en iyi ilac pekmez doktor bana ferrum verdi yan etki yapti santafir verdi ben icemedim pekmezi sulandirio gunde 3 kere ictim her ogun tok karna bu ay nasil bu kadar yukseldi dedi doktorum 22 haftalik olduk 3 kg pekmezi bitirdim bu arada sulandirdigim icin bikkinlik yada seker cikma gibi tetikleyici durumu yok kullan devam dedi doktor danis istersen bi doktoruna ben ilac sevmiyorum cunku o yuzden icemiyorum yutamiyorum
Duygu0007 Dilekcelik pekmez içiyorsunuz ama her gün içmeniz doğru değil şeker yüklemesi yaptırmaya gittiğinizde şekeriniz yüksek cıkıcaktır.
BusraOzhan MasalBeren Ben hamile kaldığımı öğrendiğim günden itibaren o hapı kullanıyordum ama inanılmaz kabızlık yapıyor geçen ay doktorum değiştirdi oroferon kullanıyorum şimdi canım. Bence doktorundan rica et, değiştirsin..