Selam kızlar, gebeliğimin ilk zamanlarından beri (16 haftalık şu an) ayakta az dursam bile hemen rahmime ağrı giriyor uzanınca hafifliyor geçiyor ancak yemek yapmak markete gitmek gözümde korkunç bir şey haline geldi benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı?