Nur67 Mersindeki bu doktora daha önce giden var mı muayenesi nasıl süreçten memnun kaldınız mı? Adetliyken mi gidiliyor? Daha önce gidip deneyimleyen var mı ?
fgnzc Nur67 Ben de gitmeyi düşünüyordum vazgeçtim muayene ücreti 4 milyar büyük bir ihtimalle Adetliyken bakıyordur
Sevcny Benimde sürekli karşıma çıkıyor normal doğum yaptırıyo ben keyfi sezaryen yaptım doktor desteği göremediğim için pişman oldum Ahmet bey sanırım tercih edilen doktor bu konuda