Kızlar iyi akşamlar uygulamaya göre doğuma 60 gün var eylül bebişi olacak bebeğim Allah izin verirse.Sizlere danışmak istediğim başlıkta da yazdığım gibi yenidoğan bebiş kıyafetleri neler aldınız?Ben bol bol zıbın aldım kolsuz,yarım kollu,uzun kollu..Tek parça tulumlar aldım,alt üst takımlar aldım 6-7 adet..Bol bol çorap aldım,eldiven aldım..Patiği,beresi var..Annem sağolsun kışlık o kadar çok şey örmüş ki..Battaniye,yelek,kazak,hırka,tulum o yüzden çok kalın giysi almadım hiç..Erkek bebişim olacak..Sizce şuan için yeterli mi?Sizler kıyafet olarak neler aldınız?Fikirlerinizi bekliyorum 🐣