Busradoga İyi akşamalr herkesee. Özel bölge iki kenarı varya eklem yerleri oralarda ağrı yaşayan var mı özellikle yürüdüğümde yada pantolon giyerken bacaklarımj yukarı çekerken bile ağrıyor 24 haftalık hamileyim acaba hamilelikten mi oluyor acaba başına gelen oldu mu
ElvinEmineeee Busradoga bende de var o agri canim17haftlaigiz .bende hapykidsde acdim boyle post cevap veren olmadi.megerse burda cevap verilirmis
Elifmehmetemin Busradoga evet bende de var bayadir o durum ama bebekten bide doğuma hazırlıyor vücut kendini 34 haftayla gidiyorum bende sağlıkla gelsinler inşallah vakti saatlerinde 🤲
mamacitaa_ Busradoga sanırım bu ağrı pelvik veya çatı ağrısı olarak geçiyor, ben çok yoğun yaşamış ve endişelenmiştim ama doktorum rahmin olduğu kadar vücudun da sürece adaptasyonu olarak yorumlamıştı zaten sonrasında azaldı ama fazla hareket edince ayakta çok durunca falan kendini belli ediyor. Üstünüzü değiştirirken özellikle oturmanızı öneririm.
Elovee Ilerleyen zamanlarda o agri daha da artiyor. Bebek yavas yavas büyüyor ve baski artiyor cunku🙏
Zeynep3434_ Bende dr sizin haftalarda vardi, ama sonradan gecti Dr a sormustum normal karsiladi. Ben cok bisiklet bindigimizde otururken kemik agrir ya oyle agri yasadim diye tarif etmistim dr a 😂 Sonradan nasilsa o agri gecti.
Elfo Benimde o haftalarda vardı herkes normal dediği için doktora gitmedim ama maalesef idrarımda enfeksiyon varmış sebebi buymuş monurol verdi ve tamamen kurtuldum hala ara ara oluyor maalesef enfeksiyonum yükseliyor testlerde çıktıkça doktor monurol veriyor 37 haftalığım yine ağrılarım çok artmıştı doğum yakın diyedir diye düşündüm ama yine enfeksiyon çıktı o yüzden mutlaka doktora gidip test verin aksatmayın derim