Aleynanaz Kızlar merhaba normal doğum düşünüyorum acile gitmiştim açılma yok denilmişti bana normal doğum yapabilir miyim diyr sorduğumda ebe bana şimdi belli olmaz dedi o benim şimdi normal yapıp yapamamam nasıl belli olucak 37+3 um
Eldgrn Aleynanaz o anki açılma bebeğin pozisyonu anne bebek sağlığına bağlı olarak belli oluyor. Benimde 0 belirti vardı en son haftam gelince suni ile başlattık çok şükür başlangıç ve doğum bitişi 4.5 saat sürdü. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🩷