Sadece1 4 yas oğluma probiyotik kullanın dedi doktor kullanan oldumu ne faydasını gördünüz merak ettim
ShutUp Sadece1 aşırı kusma şişkinlik nedeniyle kullanmaya başladık ve bu arada baya baya fark etti yavrum rahatladı
tonymontana Sadece1 2. aydan itibaren kullaniyoruz suan 4 ayligiz kakasinda mukus vardi bu yuzden doktorumuz baslatmisti forbiome minies kullaniyoruz
Zlyha58 Sadece1 ne için verdiği önemli sanırım biz astım alerjik bir çocuktuk uzun bir süre gündüz toz şeklinde gece şeker formunda olanlar var emmeli onları kullandık çok şükür atakları bitti
Zlyha58 Sadece1 birde eylülde okullar açılmadan 15 gün önce başlayacağım bağışıklığı güçlensin sık hastalanmasın diye +15 gün daha kullanıp keseceğim