beybi123 Başvuru yaptım onaylandı gözüküyor ama mesaj gelmedi nerden çekeceğim ben parayı ve bir süre var mı
ikibaloglanannesi beybi123 Halkbank vezneden çekeceksiniz. İlk öğretmenim ailem uygulamasında gözüküyor ödemeler. Her ayın 28′inde 16:00 gibi yatıyor. Tek çocuk tek seferlik 5000 İkinci çocuk 1500 her ay Üç ve üstü 5000 her ay @salihaa93 evet aylık olarak verilecek olan para . @Merve6521 doğumdan sonra bebeğin kimliği ile e devletten başvuru yapacaksınız. 1 ay icinde onay geliyor.
Beyzaaldemir ikibaloglanannesi onaylandı yazısından sonra gidip halkbanktan çekebiliyor muyuz yoksa bi mesaj ya da tarihi var mı?
salihaa93 ikibaloglanannesi halk bank tan kart mi gelecek bize ATM’den çekmek için yoksa bankaya gidip otdan isimle mi alacagiz kendi kartım var mesela ziraat bankasının ona yatmaz mı
Goktug16 ikibaloglanannesi ben haziranda başvuru yaptım 144 ü aradım il onayı bekliyor diyor ne anlama geliyor bilmiyorum da ilk öğretmenim ailem uygulamasından baktım ödeme kaydı oluşmadı henüz diyor