momandrabbit Arkadaşlar nolur bakın, dündendir toplam 3 test yaptım 2 tane erken gebelik testi 1 tane kaset test. Kaset test direkt negatif çıktı Ancak 2 adet erken test bu şekilde çıktı Bugün yaptığım bu; https://hizliresim.com/sos4lk0 Dün geceki bu: https://hizliresim.com/9q7nf2t
gebelk momandrabbit var gibi o halde :) yarın vi kan testi verr en güzel sey ben bu cift cizgiyi görmek icin cebelleşiyorum :))
Elovee momandrabbit yanlis olacagini düşünmüyorum ikisinde de cizgi var çünkü 🙏 2 hafta önce aynisi başıma geldi çünkü. Istenmeyen gebelik miydi
momandrabbit Elovee yani tabii ki Allahın takdiri asla kötü bakamam ama henüz erkendi bizim için, kızıö 3 yaşında biraz daha geçmesini isterdim
Elovee momandrabbit ayni durumu yaşıyoruz ya benim kizimda 2bucuk yasinda dogum kontrol hapi kullandigim halde hamile kaldim çok psikolojim bozuk nasil başaçikarim yeterli olur muyum hep bunu dusunuyorum
momandrabbit gebelk Allah herkesin gönlüne göre versin, en yakın zamanda güzel haberleri alırsınız siz de inşallah. Evet yarım bi test vermeye gitmek en iyisi
momandrabbit Elovee yani büyüdüler artık öyle çok iç karartmaya gerek yok ama işte, geldiyse yapacak bi şey yok Allah güç kuvvet verir inşallah