Kızlar rüyalara inanır mısınız? Aranızda rüya tabirinden anlayan var mı? Rüya yorumlayabilir misiniz?
Kızlar ben bir hastaneden doğum yapmışım yan tarafta da bir kız çocuğu yatıyor oda yalandan yere yatmış oraya birde bu sezaryenden sonra büyük tuvalet yapmak önemli ya tam onu yaparken biri bakiyor oturmaman normal sezaryen kesiği bir zahmet zorlanman normal dedi neyse eve geçiyorum bir koltuk var orda uzun annem oturuyor yanında birisi var sonra diğer taraftan kaynanam giriyor yerde de teyzemin kızı bizim biranın meşhur haşhaşlı çörek yapıyor kuzenimin eşi diyor ki ben bunu seviyorum ama diyor çok dökülüyor yapamam diyor oda diyor ki sevdiğim şeyden dökülüyor diye vazgeçemem süpürurum diyor sonra bebek bende kız bebek ama hatırlıyorum ben emzirirken ecrin kıskanıyor ona da bardakta süt veriyoruz sonra ben bebeğimi annemin yanındaki kadına veriyorum o anneme veriyor sonra babaanesine veriyorum sonra eşim alıyor eşim yüz üstü yatmış bebek de babasının boynunun altına girmiş bakisiyorlar Ecrin de benim dizimde