Özele gitmeyi düşünüyosanız çok araştırmış biri olarak ankarada sadece tobb ve memorial da yeni doğan ünitesi gelişmiş şekilde.. kötü düşünmemek lazım ama bebek doğduğu an bi müdahale gerekirse diğer hastanelerde yeterli olmayabilir. Ben memorial ı seçtim bu sebeple. Doktorum da Kudret Erkenekli. Müthiş birisi. Muayene ücreti 7000 oldu. Doğum paketi alınırsa vajinal doğum 115.000, sezeryan 125.000 (tabiki muayeneler ve gebelik boyunca yapılan testler dahil)